ВОБФ «Карітас-Волинь» розпочав курс фінансового виховання для учнів Іваничівської школи-інтернату

Працівники Центру для дітей і сімей ВОБФ «Карітас-Волинь» розпочали заняття в рамках проекту «Курс «Фінансове виховання» для дітей, які навчаються в Іваничівській школі-інтернаті». Проект реалізовується за підтримки Львівської Освітньої Фундації та фонду «Джинджер». Мета проекту – сформувати навички управління фінансами у дітей, які виховуються в інтернаті, шляхом здобуття практичних знань від курсу «Основи фінансового виховання». Протягом 6 місяців фахівці «Карітас-Волинь»  проведуть 18 занять та екскурсію в банківську установу. Проектом охоплено 29 учнів (7-9 класів). Дуже важливо дати підліткам, які перебувають на державному забезпеченні, основні уявлення та практичні навички у галузі фінансів та спонукати їх до подальшого навчання.

Вже на першому занятті учні дізналися з яких тем будуть складатися наступні зустрічі і взяли участь в розминці-естафеті, суть якої – передати естафетну паличку та написати на плакаті своє запитання про гроші, на яке хотіли б отримати відповідь. Під час гри з елементами мозкового штурму та дискусії, діти складали список того, що можна придбати на 30 грн., перемогла команда, яка набрала найбільшу кількість балів. Учні говорили про вибір товарів, корисність, якість та спільно дали визначення грошей.

Наступним блоком уроку обговорювали тему «Звідки беруться гроші?» Підлітки ділилися досвідом першого заробітку, мотивацією, та на що були витрачені перші зароблені гроші. В темі «Управління фінансами», дітлахи дізнавалися від кого та від чого залежить, скільки людина має грошей, називали обставини. Учні зрозуміли, що фінансове становище людей не є «збігом обставин», а обумовлене певними закономірностями. Під час уроку, працюючи в парах, діти читали історії успішних людей та обговорювали якості, завдяки яким цим людям вдалося досягти фінансового успіху.

Наприкінці заняття ведучі розповіли про правила, які допоможуть мудро керувати фінансами. Наприклад: витрачати менше, ніж заробляти, не робити боргів, святкувати свої досягнення, планувати свої доходи і витрати. Щоб заохотити дітей до активності, за кожну відповідь учні отримували солодкий приз, що додавало гарний настрій та мотивацію. Сподіваємось, наступні заняття проходитимуть також в атмосфері довіри та поваги один до одного.

 ФОТОЗВІТ

Повідомила Вікторія Скриннікова

Top